dimecres, 31 d’octubre del 2018

LES ÀNIMES S'HAN REUNIT AL MARIA ESPINALT

La lluna era plena, el carrer era fosc, només se sentien els crits de por que sortien de l'interior d'aquell estrany túnel. No m'hi volia acostar... però una força desconeguda m'hi arrossegava. No!!! Cegat/ada de por m'hi vaig endinsar. I allà eren tots, disposats a no deixar ni un alè de pau dintre meu.

Les nines amb ànima posseïda, les nenes mortes amb glamour, els terrorífics monstres de l'habitació i, així, ànimes, zombis, fantasmes i morts no deixaven d'aparèixer al meu pas, perseguint-me fins que no vaig sortir.

No vau poder venir a la terrorífica Nit de les Ànimes que va preparar l'AFA a l'Institut divendres passat, 26 d'octubre? Doncs mireu les fotos que us compartim, que de ben segur no us deixaran indiferents. Bon Dia dels Morts a tothom!!!

Abans d'acomiadar-nos volem donar les gràcies a totes les famílies que van poder col·laborar en la preparació, el muntatge i la recollida de la festa, així com a l'Institut per cedir les instal·lacions. 

I un agraïment ben especial a la Comissió de Festes de l'AFAME per tornar a fer realitat un any més aquesta festa! Enhorabona!

Comissió de Comunicació AFAME






















2 comentaris: